Tuesday 5 November 2013

Afrogeneja


Wśród szumu fal, smagany wiatrem ...stałem, wpatrzony w bezkres horyzontu, samotny..... 
i zobaczyłem ją.......
 z morskiej piany utkaną, z promieniami słońca wplątanymi we włosy, patrzącą na mnie oczyma, szarymi .....niczym przybrzeżne skały 
nie liczyłem sekund....lecz chwilą to było..... mgnieniem tylko....zniknęła......
 tak, jak się pojawiła.... bezszelestnie 
czym, kim....była, teraz nie wiem....
morską pianą ....mewą ..... cieniem .....a może tylko moim urojeniem....





Stylizacja: Afrogeneja

skirt - pimark (old)
sweater - Qed London (TK Maxx)
boots - clarks
cardigan - F&F (tesco)
bracelets - New Look
hat -  Hatattack (TK Maxx)





















20 comments:

  1. przepiękny zestaw i magiczne zdjęcia

    ReplyDelete
  2. Uroczy zestaw! Sweterek jest śliczny!
    Piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  3. Świetny outfit, a zdjęcia są przepiękne!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Przyjemny zestaw, taki cukierkowy:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Uroczo i przepiękne widoki! <3

    StylishSideofLife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. przepiękne zdjęcia, świetny sweter i spódnica!

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia wprost genialne :) mają swój klimat!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia i to tego kapelusz, czyli to co ja lubię najbardziej :)

    ReplyDelete
  9. Rewelacyjne zdjęcia, cudnie zachowany klimat i zakochałam się w Twoim sweterku :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia, stylizacja też bardzo mi się podoba, ale osobiście zrezygnowałabym z kapelusza ;)

    http://hipnature.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. początkowo miało być bez kapelusza, kapelusz tak jakoś wyszedł spontanicznie bo wiało trochę i ciągle włosy na wszystkie strony były :)

      Delete
    2. a mi się z kapelusikiem bardzo podoba ;-)

      Delete
  11. Bardzo ładna spódniczka, wyglądasz ślicznie :)

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia :)
    w spódniczce i sweterku się zakochałam, bardzo dziewczęcy zestaw !

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia piękna lubie takkie romantyczne zestawy!

    ReplyDelete

social network