Tuesday 19 November 2013

Fur vest inspiration i nominacja do Liebster Blog Award.



 Ostatnio wpadła mi w ręce futrzana kamizelka,  czarna obszerna taka jakiej szukałam do dawna, niestety chwilowo stylizacji zrobić nie mogę, bo choroba zagnała mnie do łóżka, więc mam dla was kilka inspiracji. Fur vest od kilku sezonów upodobały sobie gwiazdy (zwłaszcza Olivia Palermo) więc stylizacji w internecie nie brakuje, poniżej kilka.



















Zostałam nominowana przez  Nazywan się Justyna do Liebster Blog Award. 
Dziękuję bardzo moja droga za tą nominację. 

Zasady  
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował."

Ponieważ jednak nie lubię zabawy w tego typu łańcuszki nie będę nikogo nominować ale za to z chęcią odpowiem na pytania ułożone przez Nazywan się Justyna, bo bardzo mi się spodobały.

1) Jeżeli miałabyś zabrać tylko 5 rzeczy ze sobą na wakacje byłyby to ?
Telefon, kartę kredytową, filtr przeciwsłoneczny, strój kąpielowy, aparat fotograficzny.
2) Boję się ... ?
Myszy.
3) Uwielbiam w sobie ... ? 
 To że potrafię sama siebie zaskakiwać i robię rzeczy o które wcześniej się nie podejrzewałam.
4) Nie wyjdę z domu bez... ?
Telefonu.
5) Bez której części bielizny mogłabyś wyjść z domu :) majtek czy stanika ? ( musisz wybrać ) 
Majtek :P
6) Nienawidzę ... ?
Głupoty i nietolerancji.
7) O której rano wstajesz ?
 O 7.30 ale jeśli tylko mogę śpię jak najdłużej.
8) Szpilki czy balerinki ?
Szpilki oczywiście 
9) Moda dla mnie jest ... ?
Częścią życia, uwielbiam śledzić najnowsze trendy. 
10) Szminka czy błyszczyk ?
Szminka.
11) Ulubiona piosenka ? 
Dużo tego jest ostatnio:  OneRepublic - Counting Stars

2 comments:

  1. Dziękuje Ci za polecenie ! Świetne odpowiedzi :P PS : Ja też nie lubie takich zabaw ihhihi

    ReplyDelete
  2. Ciekawe odpowiedzi Zapraszam na posta z moją futrzaną kamizelką roli głównej
    http://thekatharinaa.blogspot.ch/search/label/STYLING

    ReplyDelete

social network