Friday 22 November 2013

Futrzana kamizelka i neon.


Ostatnio pokazywałam wam inspiracje w futrzaną kamizelką, dziś chcę wam przedstawić moja wersję takiej stylizacji na jesienny, ale niezbyt jeszcze chłodny dzień.
Szukałam takiej kamizeli jakiś czas, co prawda mam już w domu dwie ale czuję się w nich średnio bo są krótkie i dopasowane. Marzyło mi się coś dłuższego i obszernego,co przy większych chłodach będzie można założyć na płaszcz, i oto ostatnio wpadła w moje ręce na Car Boot Sale za jedyne 3 euro. Gdy by ktoś nie był zorientowany car boot sale to, takie jakby targowisko gdzie ludzie wyprzedają swoje rzeczy prosto z samochodu. Można tam znaleźć różne cudeńka i zdarza mi się odwiedzać takie miejsca. Wygląda to mniej więcej tak.

Wracając do kamizelki postanowiłam ja połączyć z neonowym swetrem i czarnymi dodatkami lubię tak przełamywać czerń jakimś wyrazistym kolorem. Total black look też mi się bardzo podoba ale przy moim typie urody to się nie sprawdza.
Miłego dnia wszystkim :)


bag, sunglasses -Aldo
sweater -zara
trousers -H&M
vest- SH (Glamorous )
necklace - eBay


Stylizacja: Futrzana kamizelka i neon.
















p.s. Mój pies ukradł zjadła przed chwilą kanapkę z Nutellą myślicie że nic mu nie będzie ? Martwię się :(

11 comments:

  1. świetna kamizelka, zazdroszczę, że znalazłaś taką w sh! :) torebka też bardzo mi się podoba. fajny look :)

    ReplyDelete
  2. dziękuję, poszczęściło mi się fakt :)

    ReplyDelete
  3. Niesamowite taka kamizelka w SH prawdziwa zdobycz ! Pięknie !

    ReplyDelete
  4. Podobają mi się takie połączenia bardzo:)
    Ostatnio też wariuję na punkcie futrzanych kamizelek, zwłaszcza takich oversizeowych;)
    Fajnie ją zestawiłaś:)

    ReplyDelete
  5. Super. Tylko jak zapozyczasz zdjecia z internetu musisz dokladnie umiescic source czy bibliography. Ktos moglby Cie posadzic o plagiat. Wszystkie te zestawy bardzo mi sie podobaja, ale ebay czy inne sklepy internetowe nic mi nie mowia, wolalabym sie dowiedziec jaka to metka. Styl mega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo ci dziękuję za cenne wskazówki dopiero zaczynam przygodę z blogiem i jeszcze nie wszystko to ogarniam, jeśli chodzi o metki to zawsze staram się dokładnie opisywać co skąd pochodzi, ale jak kupuje na alliexperss czy eBay to większość tych rzeczy pochodzi z Chin i jest bez metkowa, więc trudno tu pisać o jakiejś konkretnej marce. Gdybym kupiła na eBay powiedzmy coś z New Look to napisała bym że to new look kupione na eBay.

      Delete
  6. Świetnie wyglądasz, cudowny zestaw :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna kamizelka :) Sama szukam podobnej :)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam car boot sale i SH, pochwale sie gdzie jezdisz na te swoje markety :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeważnie Castletownroche czy Rathcormac, Blarney i czasem w co.Wicklow jak bywam u siostry

      Delete
    2. o to spory kawalek ode mnie, myslalam, ze mieszkasz gdzies w okolicach dublina :)

      Delete

social network