Friday 8 November 2013

I found my hat



Witajcie, opis takie expresowy będzie, bo obowiązki wzywają, niestety matki i żony, czasem tak mają. Outfit wyjściowo-zakupowy taki, w końcu udało mi się znaleźć kapelusz, który pasuje mi, pod każdym względem, trochę się naszukałam, poratował mnie jak zawsze w kryzysowych sytuacja, TK Maxx. Co myślicie o tym sklepie, ja lubię bardzo, choć czasem mam wrażenie że to wielki luksusowy SH i trzeba się przekopać przez stosy rozmaitych ubrań, nim znajdzie się jakąś perełkę, można tam spędzić godziny, ale czasem warto.





I found my hat
shirt - H&M 
trousers - H&M
hat -  Hatattack (TK Maxx)
bag - aliexpress.com
coat - F&F (tesco)











Co kupiłam? ..... pewnie zobaczycie już wkrótce :) 



17 comments:

  1. Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu :) a co do zestawu to bardzo mi się podoba :)
    Ty to masz oko to wyszukiwania płaszczy, jak nie cudo z Primarka to teraz F&F :)))
    A TK MAXX jak wejdziesz to 2h z głowy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jakoś ostatnio mi się udaje, wyobraź sobie że udało mi się jeszcze taki sam tylko kobaltowy dorwać za 15 euro, były jeszcze czerwone ale szafa mi już pęka, poza tym 3 identyczne to by była lekka przesada hihi

      Delete
  2. Genialny kapelusz i stylizacja

    ReplyDelete
  3. super stylizacja!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-style.html

    ReplyDelete
  4. swietny kapelusz, fajnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  5. Mnie akurat bluzeczka zachwyciła.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Fajny zestaw, płaszcz pomimo pochodzenia z FF wygląda rewelacyjnie. Brawo!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  7. super bluzka! fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Pewnie porwie jakies stylizacje, wiec jesli kiedysz miniesz kogos na ulicy ubranego tak jak Ty to wiedz, ze bede to ja :) buzka

    ReplyDelete
  9. Idealnie, wspaniale wyglądasz w kapeluszu.

    ReplyDelete
  10. genialny ten kapelutek :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny zestaw, śliczny płaszczyk :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jesli ci się spodoba moj blog zaobserwuje, będzie mi bardzo miło:)
    ja juz obserwuje i lubie na facebook'u:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny kapelusz :) jesli pozwolisz obserwuję :) fajnie tu u Ciebie!

    ReplyDelete

social network