Friday 15 November 2013

Maxi dress



Dzisiaj motywem przewodnim jest sukienka maxi kupiona jakiś czas temu, wisiała sobie w szafie bo kompletnie nie maiłam pomysłu jak ją ugryź.
Metalowy pasek zakupiony ostatnio podsunął mi pomysł, może by tak ciężko, na rockowo. 
Plan zrealizowany ale czy się udało to nie jestem pewna, bo po obfoceniu wszystkiego jakoś tak buty przestały pasować, mam ja ci problem z butami, ogólnie taka nie "butowa" jestem, buty kupuje bo muszę,  może dlatego że mam duży rozmiar, och marzy mi się takie 36-37, było by cud malina. A jak u was jest z kupowaniem butów?




jacket - zara
dress - Swamp
boots - next
bag -Accessorize
necklace, belt -aliexpress.com
sunglasses - Aldo






















3 comments:

  1. Pięknie wyglądasz w tej sukience! A torebka skradła moje serce! :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

social network