Sunday 17 November 2013

PasteLOVE


Kocham pastele.... miłością odwzajemnioną, uwielbiam je nie tylko wiosną czy latem,
 ale o każdej porze roku , więc dziś korzystając z pięknej pogody chciałam wam pokazać zestaw z moją ulubioną marynarką z Zary i delikatną pastelową sukienką. Dodatki w pastelach i złocie dopełniają ten trochę elegancki  ale delikatny look, w sam raz na niedzielne popołudnie, na wyjście do znajomych czy restauracji. Cudownie było porzucić choć na jeden dzień ciepłe płaszcze, kurtki  i kozaki, ogólnie nie jestem miłośniczką zimy, więc choć w Irlandii często leje jak z cebra, cieszy mnie brak mrozów i błota pośniegowego na ulicach. A wy lubicie zimę ? 
Miłego niedzielnego wieczoru....




Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
















23 comments:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w takim pudrowym różu! :) Super.

    ReplyDelete
  2. Pasują Ci pastele ;-) Również nie lubię zimy ale też nie lubię deszczowej pogody, także widzę, że Irlandia to nie kraj dla mnie, choć kiedyś pewnie go odwiedzę ;-)

    ReplyDelete
  3. Piękny delikatny zestaw :)Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pięknie połączyłaś odcienie pasteli :)

    Powiem Ci szczerze, że następnego dnia po Twoim komenatrzu pobiegłam do Tesco w poszukiwaniu jakiś perełek a tu taka lipa, nic kompletnie, pusto, jakieś maxi total rozmiary zostały i tak z ciekawości zerknęłam na ceny, to też maxi. ;/ u mnie nic takiego nie udało się znaleźć. Za to Ty masz zdecydowanie więcej szczęscia ;)) Tylko rzeczy typu czapki, szaliki i rękawiczki mieli bardzo fajne :)

    A tak apropo książki Kominka... Polecasz? Bo właśnie tutaj jej nie ma, a lecę do PL na święta więc może bym kupiła. Tak o niej ostatnio właśnie myślałam :) A głupio mi Ciebie tak poprosić o przesłanie kopii, bo wiem że za to zapłaciłaś :))) Więc tak tylko pytam czy warto w nią zainwestować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto! ja swoja zamowilam az do Austrii bo tu mieszkam, zaplacilam sporo za wysylke prawie tyle co za ksiazke.ale czyta sie dobrze i warto wyapac swoje bledy w blogowaniu!

      Delete
  5. Bardzo fajnie Ci w pastelach, marynarka na prawdę świetna jest! Jeśli chodzi o mnie jak lubię zimę, chyba dlatego że wtedy jest ten magiczny czas świąt, szaleństwa zakupów i spotkań rodzinnych! A kiedy mieszka się za granicą tym bardziej cieszę się na spotkanie w rodzinnym gronie:)

    ReplyDelete
  6. kochana ślicznie wyglądasz w pastelach :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie to wszystko razem wygląda :) Czaiłam się na taki pasek z blachą w tym roku i czaiłam, i w sumie nie wiem do tej pory dlaczego go nie kupiłam...:> :)

    ReplyDelete
  8. równię lubię pastele, a marynarkę masz piękną;)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam pastele, cala stylizacja bardzo na plus :)

    ReplyDelete
  10. naprawdę mogłabyś? ojejku Kochana jesteś :* byłabym Ci bardzo wdzięczna :)
    mój emajl: kasiarychowa@gmail.com

    odpłacę się jak tylko będziesz chciała, :)) i mimo, że trochę do siebie mamy to już za same chęci na kawę zapraszam :)))

    ReplyDelete
  11. Doszło, doszło. Jeszcze raz dziękuję :)

    To jak tylko będziesz się wybierała do siostry, daj znać i może uda nam się jakoś spotkać :)

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz jesienią też można fajnie połączyć ze sobą pastelowe kolorki ;)
    U mnie na blogu jednak tym razem bardziej zadziornie, ćwieki, kjenas i kratka ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    ReplyDelete
  13. uwielbiam pastele, są świetne !
    śliczna sukienka :)

    ReplyDelete
  14. Ja też stanowczo wolę ciepłe pory roku...fajnie połączyłaś różne pastelowe kolory ze złotem, wygląda super :)

    Pozdrawiam
    LiliSsss

    ReplyDelete
  15. piękną ma Pani torebkę :> pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Buciki śliczne :)
    Gdzie są jeszcze liście na drzewach ? :)

    ReplyDelete
  17. pięknie wyglądasz:) pozdrawiam:*)

    ReplyDelete
  18. Oooo jak miło zobaczyć znów pastelowy zestaw, pomimo tego, że za oknem chlapa, ciapa :) Pastele idealnie pasują do Twojej delikatnej i dziewczęcej urody :) Marynarka z Zary rzeczywiście robi wrażenie, fason idealnie podkreśla talię :) I pozazdrościć braku mrozów i błota pośniegowego na ulicach, nie cierpię takiej pogody :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  19. Piękne te kolorki
    http://thekatharinaa.blogspot.ch/

    ReplyDelete

social network