Tuesday 12 November 2013

Tartan Mania


Hello, po strumieniach słów jakie przelały się ostatnio na blogu dziś będzie krótko i na temat.
Szał na kratkę trwa na całym świecie, w mojej szafie też i choć przyrzekałam sobie, że z tym już koniec, ostatni wypad zakupowy za obfitował w asymetryczne spodenki, w świetny tartanowy wzór, ale to już ostania tego typu rzecz ....chyba. 
Enjoy :)




Coat - Tk Maxx
shorts- local shop
sweater, scarve- H&M
hat- Hatattack
boots- new Look
sunglasses, bag - Aldo







Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl



















13 comments:

  1. Pięknie wyglądasz, super spódniczka ;))
    Zapraszam do mnie na nowy post ;))

    ReplyDelete
  2. Piękne spodenki, każde kratka opętała a ja mam tylko starą koszule.. planuje zakup spodni :)

    ReplyDelete
  3. świetny płaszcz, sweterek i szorty <3

    ReplyDelete
  4. Szorty fajnie wyglądają z tym swetrem :) Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. Te asymetryczne spodenki w kratę są świetne. Bardzo oryginalny fason, od razu przypadły mi do gustu i z chęcią bym Ci je skardła, jednak z chusty w kratę w tym zestawie już bym zrezygnowała :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. No Kochana..... szalejesz! :) Torebka i okularki <3

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz!
    Szorty i torebka są moimi faworytami!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz :) super stylówka :)

    ReplyDelete
  9. tartanowe szorty połączone z takim swetrem- bardzo fajnie. bardzo to lubię :)
    Znów masz piękny płaszcz, a w torbie się zakochałam <3

    ReplyDelete
  10. wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawie;) dodaję do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  11. rewelacyjny strój .

    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete

social network