Monday 4 November 2013

The Aztec Skirt




Witajcie, króciutko o dzisiejszym zastawie, płaszczyk jest z F&F (dla nie wtajemniczony marka szyjącą dla Tesco) bardzo jestem zadowolona z zakupu, bo do dawna miałam chrapkę na zarowy, bardzo podobny do tego, jakoś jednak się nie złożyło i nie kupiłam go, ten udało mi się dorwać na przecenie za jedyne 18 euro, więc łup całkiem niezły. Torebka to też nowość, tym razem z aliexpress.com, dokładnie z tego link klik , przyszła bardzo świetnie uszyta, bardzo dobrze zapakowana, jestem z niej  zadowolona. Kozaki natomiast pamiętają jeszcze czasy kiedy mieszkałam w Polsce, a uwierzcie mi było to naprawdę dawno, uznałam jednak, że skoro znowu nastała moda na szpiczaste czubki, to dam im szansę i wyciągałam je na światło dzienne. Całość dopełnia spódniczka  mini w aztecki wzór, przejrzałam szafę i stwierdzam że, mini to jedna moja ulubiona długość, i bez względu na wiek będę je nosić.... a co mi tam.



coat - F&F (tesco)
skirt - Zara
bag - aliexpress.com
top- 
boots- no name

The Aztec Skirt - MODNAPOLKA.pl

















Jeszcze słówko o moich kolczykach, zrobił je mój mężczyzna, zdolniacha z niego, szkoda tylko że ma słomiany zapał i po kilkunastu parach zrobionych kolczyków, jego nagła fascynacja odeszła w nie pamieć, zostało mi jednak kilka par, więc czasem wam je tu pokaże.
Te są zrobione ze srebra i kryształków Swarovskiego.


7 comments:

  1. Świetny outfit!
    Z płaszczykiem nieźle ci się udało!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się torebka fajnie ożywia stylizację ;)) zapraszam do mnie na nowy post ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki , oczywiście że zajrzę do Ciebie :)

      Delete
  3. zazdroszczę spódniczki<3 jest wspaniała:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Powiem Ci, że azteckie wzory szczerze przejadły mi się zeszłorocznego lata ..... jednak teraz (jak już sobie od nich odsapnęłam) miło się na nie patrzy :) Super że dobrałaś do tej kolorystyki tak bombową torebkę ! :)

    ReplyDelete
  5. Piękny zestaw, a te kolczyki są rewelacyjne. Bardzo podoba mi się Twoja torebka i ta spódniczka fajnie z nią zagrała.Komin, kozaki i bluzeczka super.

    ReplyDelete

social network