Saturday 30 November 2013

The man style



Dziś prosto, tak trochę po męsku, bo taki miałam pomysł na ten militarny płaszczyk. Wiadomo styl męski kojarzy się z minimalizmem, jest zdystansowany i nonszalancki, więc postanowiłam nie szaleć z kolorami i dodatkami. Z biżuterii tylko biała bransoletka z Sheinside, jako dodatki biały pasek, świetnie komponujący się z bransoletką i szalik w kratkę w bardzo męskich kolorach, dorwany w SH. Myślę że bardziej może by pasowały tu spodnie typu boyfriend, ale cały czas jestem na etapie poszukiwania idealnych, więc na razie musiałam się zadowolić czarnymi rurkami. 
Jak wam się podoba ten look odrobinę inspirowany męską szafą ?



coat - eBay
trousers - H&M
belt - Dunnes Stores
bag- Mango
bracelets - Sheinside
shoes, shirt - Primark
scarf - SH


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl




















7 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz ;)) bardzo fajny szalik!

    ReplyDelete
  2. Chyba wolałabym do tego zestawu cięższe botki :) Ale co tam, i tak ładnie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja, śliczny płaszczyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. So beautiful.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    ReplyDelete
  5. swietnie wygladasz!
    prosto i z klasa!
    wpadl mi w oko szaliczek :)

    POZDRAWIAM, CAMILLIE

    ReplyDelete
  6. Ładny płaszcz, ale najbardziej podoba mi się szalik. :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz!
    Piękny płaszcz ;*

    ReplyDelete

social network