Monday 2 December 2013

Over knee boots


Buty za kolano to bezdyskusyjnie jeden z hitów obecnego sezonu, poszukiwane przeze mnie od dawna,  w końcu wybór padł na te ze Stradivariusa, kupiłam w ciemno online i jestem zachwycona, są wygodne i świetnie wyglądają na nodze, może trochę luźne w kolanie ale to dobrze bo zamierzam ja nosić  również do jeansów i spodni. Dziś zestawiłam je z klasycznym bezowym trenczem i szarą prosta mini z H&M. Spódniczkę kupiłam w SH i tak myślę cz nie doszyć do niej koronki, bo bardzo mi przypomina ten  model z Zary.  Co myślicie pasowała by do niej taka czarna koronka na dole?



coat - Dunnes Stores
skirt- H&M
boots - Stradivarius
sweater - Vila
bag - Mango
watch - Michael Kors
scarf - Primark




















8 comments:

  1. Ładne kozaki, ale od tego swetra nie mogę oderwać oczu - śliczny <3

    ReplyDelete
  2. hmmm...chyba bym nie doszywała tej koronki...:) Bardzo ładny zestaw :)

    ReplyDelete
  3. przepiekne!!! ja tez swoje przedstawilam w ostatnim poscie, zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. Really great inspiration! Tell me if you would like to follow each other, would love to hear from you - Lots of Love, Kyra♡
    www.kyras.de

    ReplyDelete
  5. Ja bym doszyła, wyglądałaby identycznie. :)

    ReplyDelete
  6. Ja bym nie przyszywała koronki tak wygląda bardzo ładnie ! Kozaczki masz śliczne!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki jestem z bardzo zadowolona że je kupiłam, co do koronki to jeszcze to przemyśle ale chyba zostawie tak jak jest :)

      Delete
  7. swietne te buciki, i torebka taka elegancka :)

    ReplyDelete

social network