Monday 9 December 2013

Where Is The Snow?


Na blogach zabieliło się od stylizacji z zaśnieżonym tłem, a u mnie co, u mie słoneczko i na tyle ciepło że można było robić zdjęcia w sweterku, bez obawy że się zmarznie. Ogólnie lubię klimat Irlandzki, bo nie cierpię upałów letnich i mrozu w zimie, ale czasem szczególnie w okresie świąt, to chciałabym by trochę śniegu spadło, ale cóż jak się nie ma co się lubi...... to się lubi deszcz :)
Głównymi elementami dzisiejszej stylizacji są, po raz kolejny kozaki za kolano ( no zakochałam się w nich i tyle) oraz spodenki asymetryczne z Zary też moja wielka miłość, od razu jak je zobaczyła wiedziałam że muuuuszę je kupić, uwielbiam je jak pewnie wiele z was, bo zdaję sobie sprawę ze ma je prawie każda, lecz i tak uważam że są "the best", cudnie wyszczuplają i przyciągają uwagę do nóg. Nie spotkałam jeszcze nikogo, komu by się nie podobały.







coat, boots, sweater -Zara
bag - New Look
snood- Primark
necklace - Sheinside












ps. pytanie czy większy rozmiar zdjęć jest na plus czy wrócić do poprzednich rozmiarów ?

28 comments:

  1. Fajnie, że sobie możesz kochana pozwolić na założenie takich krótkich spodenek - cudnie wyglądasz ( co za nogi!!!!)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana dziekuję bardzo, choć uważam że moje nogi nie są jakieś specjalne, wiekszość dziewczyn fajnie by wygladała w takich spodenkach, lecz czasem kobiety demonizuja swoje nogi i nie mają odwagi nosić spodenek a to błąd :))

      Delete
  2. pięknie to dopasowałas:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Piękny komin i torebka <3
    Ja już bym się nie odważyła ubrać krótkich spodenek, spódnic, jestem totalnym zmarzluchem :D
    Pozdrawiam! :)
    http://madeformoment.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tak tylko u mnie zupełnie inny klimat, było okoł 12 stopni i jeszcze świeciło słońce :)

    ReplyDelete
  5. Wow, jakie nogi :)) Ślicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. fantastycznie wyglądasz w tym zestawie;)

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz super w tym zestawieniu Piękne buty ♥

    ReplyDelete
  8. Świetne buty! :) ja też się pytam gdzie ten śnieg?! Niestety we Wrocławiu go nie ma :(

    ReplyDelete
  9. cudny płaszczyk, u mnie jest pełno śniegu, sesja w śnieżycy:P ale foto za kilka dni:P

    ReplyDelete
  10. swietnie wygladasz!
    rozmar zdjec zdecydowanie wyszedl pozytywnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o dzieki, właśnie czekałam na jakiś komentarz w tej sprawie, też mi się wydaje że tak jest lepej ale chciałam posłuchać waszych opini :)

      Delete
  11. Większy rozmiar zdjęć jest zdecydowanie lepszy!!
    Co do spodenek, może i wyszczuplają i wydłużają nogi, ale niestety ja ich nie lubię... Po prostu, nie podobają mi się...
    Za to sweterek i naszyjnik w 100% do mnie przemawiają :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o widzisz, to są jednak tacy którym się nie podobają, równowaga w przyrodzie musi być a co ;) i dzięki za komentarz w sprawie zdjęć, już tak zostawie w takim razie :)

      Delete
  12. Świetnie wyglądasz :) Uwielbiam takie zestawienia :)

    ReplyDelete
  13. Twoje buty są 1000 razy lepsze niż moje! :))
    A stylizacja idealna!

    ReplyDelete
  14. Love this look! The skirt is amazing! Just found your blog and really love your style! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    ReplyDelete
  15. sliczny zestaw i te spodenki :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji
    takingcareofhair.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Allle masz nogi ^^ cudowny zestaw! Zazdroszczę spodenek ! :)

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są świetne! Stylizacja rewelacyjna :) Ale jednak wolę trochę mniejsze zdjęcia - te się nie mieszczą w ekranie.

    ReplyDelete
  18. Też wolę mniejsze zdjęcia, a co do stylizacji to baaaardzo podobają mi się spodenki :) Są eleganckie, a zarazem ciekawie wykrojone :) Pozdrawiam cieplutko i obserwuję :)

    ReplyDelete
  19. ja wolę większe zdjęcia; ) poza tym piękna stylizacja .

    ReplyDelete
  20. bosko wygladasz w tych spodenkach, a kozaki za kolano jeszcze bardziej dodały uroku i seksapilu stylizacji <3 no dla mnie bomba! :D
    U mnie śnieg stopniał i też troszeczkę się ociepliło :) ale ja zdecydowanie wolę taką pogodę, nie przepadam zbytnio za śniegiem.. :P
    a co do zdjęć, to chyba wolałabym odrobinkę mniejsze, bo nie da się zobaczyć zdjęcia w całości (a mam standardowe 15cali) :(

    Pozdrawiam Kochana :*

    ReplyDelete
  21. Loe the short!! You look fab!! Thanks for sharing!!

    Justsoapril.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Genialny look! Całość dla mnie idealna..słodko i z pazurem!! <3

    ReplyDelete
  23. Buty cudowne! marzą mi się takie :) cały zestaw bardzo mi się podoba. :) ps. u nas tez na plusie i pada..nie ma to jak świeta z deszczem ;) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete

social network