Wednesday 7 May 2014

Melancholy



Witajcie, pogoda nas nie rozpieszcza chłód i ciągłe ulewy, oto co nam zgotowała aura przez ostatnie kilka dni, z tego co mi wiadomo w Polsce też nie jest lepiej. Wczoraj było na tyle zimno że postanowiłam wyciągnąć z szafy botki, ciepły sweter i piankową spódnicę, kurtka z Zary też się sprawdza świetnie w takie dni, bo jest gruba i ciepła. W przerwach miedzy deszczem udało na się cyknąć parę fotek, ale niestety taka wietrzna i wilgotna pogoda odbija piętno na moich włosach, puszą się niemiłosiernie i nie da się ich okiełznać, zwłaszcza rozjaśniane kiedyś końce. Znacie jakieś dobre preparaty czy sera, to dajcie znać w komentarzach, może któregoś jeszcze nie wypróbowałam. 
Pozdrawiam :)




boots, jacket -Zara / skirt- River Island / sweater-F&F /  necklace- Aliexpress /  bag-Persunmall












24 comments:

  1. Super wyglądasz, sweterek i rajstopy są genialne :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    ReplyDelete
  2. swietny kolor kurteczki ,w wolnym czasie zapraszam do mnie
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/black-and-white.html

    ReplyDelete
  3. Piękny naszyjnik. Podoba mi się w połączeniu z tym sweterkiem :)

    ReplyDelete
  4. ale romantycznie! mam podobny sweterek i jest moim ulubionym :) fajne infantylne rajstopy :) super to razem polaczylas!

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz, uwielbiam tą Twoją torebkę jestem w niej zakochana od kiedy ją u Ciebie zobczyłam. na chanel mnie nie stać a ta jest bardzo podobna <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dokładnie jak u mnie, też by mi się marzyła Chanel ale jest poza moim zasięgiem cenowym, więc w zastępstwie kupiłam tę :)

      Delete
  6. Świetna stylizacja. Gdzie kupiłaś te urocze rajstopki w serduszka?
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajstopy są z primarka, pozdrawiam :)

      Delete
  7. No kochana u nas dokładnie to samo, zimno się zrobiło, pada i wieje :/ chyba te nasze wersje mini spowrotem trzeba będzie chować na dno szafy:/ widać na zdjęciach lekki grymas, że trochę zmarzłaś, ale mimo to, zestaw jest świetny :) Ten puchaty pudrowy sweterek jest wspaniały, sama teraz z chęcią bym w niego wskoczyła, pewnie milutki i cieplutki jest :)

    ReplyDelete
  8. sweterek pierwsza klasa ♥

    ReplyDelete
  9. Zestaw piekny, ale Ty jakas taka zgaszona..:( Mam nadzieje, ze to przejsciowe i ze to tylko wina pogody, albo po prostu zludzenie;)
    Co nie zmienia faktu, ze calosc bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  10. Świetna spódnica, wyglądasz super xd

    ReplyDelete
  11. fajne buty, świetnie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. magia, kurteczka i sweterek bomba!

    ReplyDelete
  13. Świetny sweterek,puchacz z niego! :) Widzę 2 odcienie kurteczki z Zary,nie dziwię się,bo wygląda pięknie.Sama skusiłabym się na baby blue. :) W Polsce pogoda nas nie rozpieszcza,to fakt.Wczoraj od rana było parno,co przemieniło się w ulewę..
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  14. Pozdrawiamy ! Zapraszamy do Nas.. Konkurs... !!

    ReplyDelete
  15. Super futrzak :))

    Zapraszam do mnie na nowy post SWEET ROSE http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fantastyczna kurtka. Uwielbiam skórę w pastelowych kolorach :) Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  17. Super look! Bardzo mi się podoba! Blog jest też jest bardzo fajny! Dodaję się do obserwatorów :)
    Pozdrawiam!

    http://secret-fashion-men.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetna torebka :D

    Zapraszam do mnie:
    http://glam-ilona.blogspot.de/

    ReplyDelete

social network