Friday 16 January 2015

Windy day





Dzisiaj stylizacja zakupowo-miejska z dobrze wam już znanym płaszczem (najlepszy zakup 2014 roku) oraz szalikiem podkradzionym od męża. Od dawno już go nie nosi a mi wpadł w oko wiec sobie przygarnęłam. Czerwone buty pewnie nie każdemu przypadną do gustu, ja sama rzadko też je nosze, bo ciężko mi je zestawiać, jednak zestaw jest na tyle prosty, że mogę sobie na nie tu pozwolić.
Chcę wam tez gorąco podziękować za wasze komentarze pod ostatnim postem, wszystkie porady włosowe dokładnie przeczytałam i zamierzam skorzystać w z waszych wskazówek. Wiem, że często marudzie na temat tych moich nieszczęsnych włosów, ale mam straszne kompleksy na ich punkcie i ciągle niezrealizowane marzenie o posiadaniu długich zdrowo wyglądających włosów, więc wybaczcie;)




coat-Mango / bag-H&M / t-shirt - Reserved / boots- London Rebel / trousers,  - Primark (Penneys) / 
scarf - NN











19 comments:

  1. Justysiu, wyglądasz pieknie;)

    ReplyDelete
  2. fantastycznie wyglądasz:) cudowne buty:)

    ReplyDelete
  3. mnie buty nie zachwycają, ale poza butami jest rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  4. Torebka rewelacja :) Dobrze zrobiaś, że podkradłaś szalik męzowi i botki też tutaj się bronią :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Kochana , w botkach i w torbie się zakochałam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    ReplyDelete
  6. no dobrze - wiem, ze z kompleksami nie ma dyskusji i jak ktoś uważa, że coś tam w nim jest nie takie, to mu się nie przetłumaczy ;P
    to Cię usprawiedliwia!

    bo Twoje włosy naprawdę na mega zdrowe wyglądają!

    ale już tam ;P


    co do zestawu - nie wiem sama, czy mam się bardziej zachwycać torbą (fręęęęędzle <3), czy płaszczykiem.
    świetne są!

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw, a charakteru całości nadają te cudowne botki <3

    ReplyDelete
  8. klassssa! :D
    buty idealnie podkreślają całą stylizację ! :D jest extraaa! :>

    ReplyDelete
  9. genialna torebka :)

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com | fanpage: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    ReplyDelete
  10. Świetny blog oraz zdjecia.;3
    zapraszam!!

    discidone-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. przepiękne zdjęcia i fantastyczny look :)
    właśnie rozglądam się za taką frędzlowatą torebką :)

    ReplyDelete
  12. Fantastyczny zestaw i piekne zdjęcia.
    Każdy element idealnie do siebie pasuje.

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. podoba mi się ! a jeszcze bardziej, że postawiłaś na czerwone buty !

    ReplyDelete
  14. płaszcz jest rewelacyjny, normalnie zakochałam się w nim!

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia i świetny look! Bardzo fajny blog! :) Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Just amazing! Great photos and outfit as well. Love your coat dear <3

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete

social network